سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود ALONE... v1.0.7 - بازی تنها در فضا برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود ALONE... v1.0.7 - بازی تنها در فضا برای اندروید
نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394
بازدید : 428
نویسنده : لئو

ALONE... v1.0.7 بازی هیجان انگیز سبک آرکید (Arcade) ارایه شده برای اندروید است که توسط استدیوی بازی سازی Laser Dog واقع در شهر منچستر انگلستان توسعه یافته است. در این بازی دو بعدی و تا حدودی اکشن شما کنترل یک کپسول فضایی را در اختیار میگیرید که باید آنرا از مجاری مختلف و از میان اجرام آسمانی به سلامت عبور دهید. همانند اکثر بازی های این سبک، هدف به چالش کشیدن قدرت تمرکز کاربر و کسب امتیاز بیشتر است و نمیتوان پایانی برای آن متصور شد. برای ایجاد حس و حال بیشتر هنگام بازی، موزیک بسیار زیبایی به آن اضافه شده است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که بازی ALONE امتیاز خوب 4.7 را در گوگل پلی ثبت کرده است.

 

رمز فایل در صورت نیاز : asanodownloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , بازی , دانلود بازی ALONE, دانلود بازی ALONE برای اندروید, دانلود بازی ALONE اندروید, آخرین نسخه بازی ALONE برای اندروید, آخرین ورژن بازی ALONE برای اندروید, جدیدترین نسخه بازی ALONE برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی ALONE برای اندروید, دانلود ALONE APK, دانلود برنامه ALONE, ALONE, دانلود بازی ALONE با لینک مستقیم, دانلود ALONE اندروید, دانلود بازی جدید اندروید, topgame, Laser Dog ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->